Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Minden általunk forgalmazott terméket hivatalos csatornán keresztül szerzünk be, így az érvényes jogszabályok szerint a jótállás időtartama:

- 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év

Azoknál a termékeknél, ahol a gyártó a törvényi előírásnál hosszabb szavatossági időt vállal, külön jelezzük.

Meghibásodás esetén a garanciát érvényesítheted székhelyünkön (2030 Érd, Szigetvári utca 50.) is, de a gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, fordulj egyből a garancialeveleken szereplő szervizpartnerek egyikéhez. A hozzánk visszaküldött termékeket mi is általuk vizsgáltatjuk be, de a köztes adminisztrációs és logisztikai feladatok miatt a garanciális ügyintézés minimum 1-2 héttel tovább tart, tehát 15-30 nappal érdemes ilyenkor számolni. A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, a bevizsgálást követően a cseretermék szállítási díját cégünk fizeti. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezeket minden esetben visszaküldjük a feladónak. Postázás esetén azt javasoljuk, ajánlott küldeményként add fel a csomagot, mert az eltűnt küldeményekért nem tudunk felelősséget vállalni. A hibás termék visszaküldésekor kérjük mellékelj a termékhez egy kitöltött reklamációs adatlapot, melyet innen tölthetsz le.

Fontos: az MPL használatát erre a célra nem javasoljuk, ezzel kapcsolatban itt írtunk bővebben.

Az általunk forgalmazott márkák szerviz elérhetőségei

Kiemelt márkák


Olympia
Meghibásodás esetén a számlázástól számított 1 hónapon belül díjmentesen kicseréljük a készüléked, 1 hónap után hozzánk kell eljuttatnod a terméket a garancia érvényesítéséhez, bővebb információ itt.

Genie
Meghibásodás esetén a számlázástól számított 1 hónapon belül díjmentesen kicseréljük a készüléked, 1 hónap után hozzánk kell eljuttatnod a terméket a garancia érvényesítéséhez, bővebb információ itt.

Utángyártott tintapatronok és tonerek

Minden utángyártott patronra és tonerre a számlázástól számítva 1 év cseregaranciát vállalunk. Nem számít garanciális hibának, ha a vásárló a kellékanyagot nem a megfelelő nyomtatóhoz rendelte és a nyomtató emiatt nem ismeri fel azt. A nyomtató-kellékanyagok garanciális cseréjének alapfeltétele, hogy a vásárló a kitöltött reklamációs adatlapon jelezze a nyomtató pontos típusát, amivel a kellékanyagot használta volna. Minden hibásnak vélt nyomtató-kellékanyag bevizsgálásra kerül a gyártó által, melynek határideje maximum 30 nap.  Nem jogos reklamáció esetén a terméket a gyártó szakvéleményével és az elutasítás okával visszajuttatjuk a vevőhöz az általa választott módon, ennek költségei a vevőt terhelik.

Mikor kerülhet elutasításra egy kellékanyag reklamációja:
- ha a vásárló nem, vagy hiányosan tölti ki a reklamációs adatlapot, és/vagy nem küldi el részünkre a termékkel
- a terméket nem nálunk vásárolták, általunk nem forgalmazott márkájú kelléket küldenek vissza bevizsgálásra
- a termék töltöttsége aránytalanul alacsony, például a vásárlás után 2 nappal 50% töltöttséggel érkezik meg hozzánk
- a terméket rossz nyomtatóhoz rendelték és a bevizsgálás során bebizonyosodik, hogy a megfelelő nyomtatóval tökéletesen működik


További márkáink

Canon tintapatronok

Meghibásodás esetén hozzánk kell eljuttatnod a terméket.


Daewoo
Szerviz neve: Fixit Hungary Kft.
Szerviz címe: 3526 Miskolc, Zsolcai kapu 9-11/49
Szerviz telefonszáma: +36 46 503 922
Szerviz e-mail címe: daewoo@hu.fixit-service.com​


Electrolux
Electrolux szerviz kereső


Fellowes
Online hibabejelentő a hibás termék elszállításához
Szerviz neve: S.E.C. Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Szerviz címe: 1142 Budapest, Tengerszem u. 29.
Szerviz telefonszáma: +36 1 781 7116
Szerviz e-mail címe: szerviz@fellowes.hu


Hausmeister
Szerviz neve: Hausmeister Központi Márkaszerviz
Szerviz címe: 1139 Budapest, Fáy utca 5.
Szerviz telefonszáma: +361-451-3379
Szerviz e-mail címe: szerviz@hausmeister.hu​

HP tintapatronok és nyomtatók
Szerviz neve: Hewlett-Packard Magyarország Kft.
Szerviz telefonszáma: +3612354799
Adategyeztetés után a HP díjmentesen cseréli neked a hibás tintapatront.


Laica
Szerviz neve: KÉSZ Elektronic Szaküzlet és Szerviz
Szerviz címe: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 136.
Szerviz telefonszáma: 06-20-335-8978
Szerviz e-mail címe: kesz@keszelektronic.hu
Megjegyzés: Az általunk forgalmazott Laica termékek magyar forrásból származnak, ezért a Laica külföldi forrásokra vonatkozó szigorításai a tőlünk vásárolt termékekre nem vonatkoznak.


Orion
Szerviz neve: Orion Elektronikai Kft.
Szerviz címe: 1106 Budapest, Jászberényi út 29.
Szerviz telefonszáma: 061-260-3834
Szerviz e-mail címe: szerviz@orion.hu


Retlux
Szerviz neve: FAST Hungary Kft.
Szerviz címe: 2310 Szigetszentmiklós, Kántor utca 10.
Szerviz telefonszáma: +36 23 330 830
Szerviz e-mail címe: szerviz@fasthungary.hu


Rexel
Szerviz neve: Reworks Szerviz Kft.
Szerviz címe: 1151 Budapest, Harsányi Kálmán utca 83.
Szerviz telefonszáma: +3613409951
Szerviz e-mail címe: hotline@display.hu

Sencor
Szerviz neve: FAST Hungary Kft.
Szerviz címe: 2310 Szigetszentmiklós, Kántor utca 10.
Szerviz telefonszáma: +36 23 330 830
Szerviz e-mail címe: szerviz@fasthungary.hu


Tefal
Tefal szerviz kereső, garanciális időn belül


Yenkee
Szerviz neve: FAST Hungary Kft.
Szerviz címe: 2310 Szigetszentmiklós, Kántor utca 10.
Szerviz telefonszáma: +36 23 330 830
Szerviz e-mail címe: szerviz@fasthungary.hu