Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Top 10 irodaszer, ha papíron vezeted a teendőidet

Miért jó még mindig a papíralapú tervezés?

A papír alapú munka még mindig élmény lehet

A digitális világban is sokan ragaszkodnak a papíralapú teendőlistákhoz, naptárakhoz, jegyzetekhez. Nem véletlenül: a kézzel írt jegyzetek segítik a memorizálást, kevesebb zavaró tényezővel járnak, és van valami megnyugtató a papír illatában és tapintásában. A digitális eszközök szuperek (mi is imádjuk őket), de az alkalmi, rövidebb feladatot sokszor még mi is papír alapon vezetjük, de például akkor is mindig jegyzetelünk, amikor telefonon hívtok minket. Ha te is szívesebben karikázod be a határidőket a naptáradban, mint hogy applikációk közt kattints, akkor ez a lista neked szól.

1. Határidőnapló vagy tervező

A legfontosabb alapdarab. Legyen heti vagy napi beosztású, spirálos vagy keménytáblás, a saját ritmusodhoz igazodó naptár az első lépés egy rendezett naphoz.

2. Jegyzettömb vagy spirálfüzet

Gondolatok, jegyzetek, listák, emlékeztetők. Egy minőségi jegyzettömb minden irodai asztalon alap kellék.

3. Színes post-it jegyzetek

Tűnhet apróságnak, de ezek a színes ragadós cédulkák nagyban segítik a vizualizálást, emlékeztetők és határidők kiemelését.

4. Tolltartó, irodai rendező

Ha minden íróeszközöd, tűződ, radírod egy helyen van, az időt spórol és letisztultabb munkakörnyezetet ad.

5. Színes tűfilcek és kiemelők

Kategorizáláshoz, fontos pontok megjelöléséhez vagy vizuális memókészítéshez nagyszerű segítők.

6. Kapcsos mappák és lefűzők

A papír alapú dokumentumokat praktikus és átlátható módon tarthatod egy helyen. Színes vagy átlátszó verziók is segítik a rendszerezést.

7. Jelölőcímkék és fülek

Könyvekben, naptárakban vagy vastagabb dokumentumokban is segítenek gyorsan megtalálni a fontos pontokat.

8. Matricák és vizuális kiegészítők

A papíralapú tervezést személyessé és szórakoztatóvá is teszik. Használd hangulatjelző matricákat, szimbólumokat!

9. Asztali naptár vagy évtervező

Jól jön, ha rá akarsz látni egy hónapra vagy évre előre. Egy kéznél lévő évtervező vizuálisan is segít rendet tartani.

10. Tárolódobozok és irattartók

A jegyzetek, dokumentumok és használatban lévő naptárak szépen elhelyezhetők praktikus, dizájnos dobozokban vagy rekeszekben.

Természetesen nem állítjuk, hogy manapság bármi gond lenne az automatizált feladatlistákkal és digitális naptárakkal, ugyanakkor ezek mellett kényelmesen elférnek a fent felsorolt kiegészítők is. Ha tetszett ez az összeállítás és további hasznos tippek is érdekelnek, nézz szét korábbi cikkek közt!

 

Kapcsolódó tartalmak