Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A HP kellékek garanciájáról

A HP kellékek garanciájáról
Ha vásároltál már gyári HP patront vagy tonert, bizonyára találkoztál azzal az információval is, hogy garanciális probléma esetén egyből a gyártóval kell felvenned a kapcsolatot, és az értékesítést végző áruház nem tud a cserében segíteni. 

Hogy ez a fajta eljárás mennyire szabályos, azt mások már eldöntötték helyettünk: több nagyobb piaci szereplő ellen is indított eljárást a Fogyaszóvédelem, lévén ez szembemegy a kötelező jótállást előíró törvényekkel.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt a fajta reklamációkezelést nem a viszonteladók erőltetik, a téves információ már a nagykereskedőknél is megjelenik, a vétséget elkövető viszonteladók pedig ennek próbálnak megfelelni. Felhasználóként tehát jó ha tudod, hogy ilyen indokkal nem tagadhatják meg tőled a garanciaidőn belüli cserét, de még fontosabb tisztában lenned azzal, hogy a HP-n keresztül intézve sokkal olcsóbb és gyorsabb a folyamat.

Ha azt tapasztalod, hogy gyári HP patronod nem megfelelően működik, vedd fel a kapcsolatot a HP-vel a +3612354799 telefonszámon, ahol csak pár egyszerű adatot kell megadnod (milyen nyomtatód van, milyen típusú a patron), és a HP díjmentesen kicseréli neked a rossz patront, valamint a hibás terméket is saját költségén elszállítja tőled. Ha mégis a viszonteladón keresztül akarod megoldani a problémát, akkor egyrészt a visszaszállítás költsége téged terhel, és meg kell várnod a bevizsgálás lezárását is, mely átlagosan 15-30 napig tart.