MPL? Inkább ne...
Az MPL igénybevételét magánszemélyként és cégként is évek óta teljesen tudatosan igyekszünk elkerülni, mert szinte minden alkalommal felmerül valami olyan probléma, ami érdekes módon más futárszolgálatokkal nem. Ezek közül talán a legdühítőbb, amikor azt állítva, hogy nem tartózkodtunk a megadott szállítási címen (amúgy de), telefonos egyeztetés nélkül inkább automatikusan valamelyik postára továbbítják a csomagot annak ellenére is, hogy a házhoz szállítás jóval magasabb díját kifizette a feladó.
Mivel ez nem nem az első, és vélhetően nem is az utolsó ilyen esetünk a Magyar Postával, kénytelenek vagyunk az alábbiakat közölni:
A Magyar Postával székhelyünkre (2030 Érd, Szigetvári utca 50,) küldött csomagokat természetesen továbbra is fogadjuk, de az MPL által önkényesen postára irányított csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezek a csomagok az őrzési idő (jellemzően 5-10 munkanap) lejártával automatikusan visszakerülnek a feladóhoz. Bármilyen, az MPL működéséből eredő kellemetlenségért felelősséget vállalni nem tudunk, beleértve az esetlegesen keletkező anyagi károkat is, így kérjük, ha ragaszkodsz az MPL használatához, ezek tudatában add fel velük a csomagot.
Az MPL helyett inkább azt javasoljuk, vedd igénybe valamelyik nagyobb futárszolgálat (GLS, DPD, ExpressOne, stb.) szolgáltatásait, és ügyelj rá, hogy a csomagon szerepeljen telefonos elérhetőségünk (+3620-279-9377). Ha úgy számodra kényelmesebb, csomagjaidat feladhatod Foxpost automatán keresztül is, ebben az esetben kérjük az Érd Penny automatát add meg átvételi pontnak.
Köszönjük a megértést!