Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Termékértékelési irányelvek

Moderálási irányelvek:

Kérjük, értékeléseddel törekedj arra, hogy magát a terméket minősítsd, hogy mások is el tudják dönteni, igényeiknek megfelelő-e számukra. Az értékelés elbírálását nem befolyásolja, hogy a termékre hány pontot adtál, az őszinte véleményedre vagyunk kíváncsiak. 

Véleményed nem jelenhet meg az oldalon, ha az alábbiak valamelyikét tartalmazza:

- Trágár kifejezések
- Pornográf tartalmak
- Rasszista, gyűlöletkeltő, másokra nézve bármilyen módon sértő és/vagy fenyegető szövegek
- Politikai témák
- Más áruházak, konkurens cégek említése
- Cégünkhöz nem köthető termékek, szolgáltatások hirdetése

Hogyan működik a termékértékelési rendszer?
Webáruházunk látogatóinak van lehetősége a kínálatunkban szereplő termékeket egy szöveges és egy 1-től 5-ig terjedő skálán is értékelni termékeinket, ahol az 1 a legrosszabb, az 5 pedig a legjobb adható értékelés. Ha egy termékértékelés érkezik hozzánk, először egy moderátorunk ellenőrzi, hogy a vélemény nem ütközik valamelyik irányelvünkbe, és ha mindent rendben talál, változtatás nélkül közzéteszi az érintett termék adatlapján. Ha az értékelés nem felel meg irányelveinknek, a moderátor törli azt.

Ha az értékelést jóváhagytuk, az értékelés megjelenik a termék adatlapjának alján:


Piros alapon fehéren látszódik a jóváhagyott értékelések átlaga, az átlag csillagokkal is szemléltetve, alatta pedig jelzi a rendszer, hogy a megjelenített érték hány beérkezett értékelésből lett megállapítva. Tőle jobbra szintén a könnyebb szemléltetés érdekében láthatjuk a kiosztott értékeléseket csillagok szerinti bontásban, illetve zárójelben számszerűsítve is látható, hogy hány vásárló adott ennyi csillagot a termékre.

Ezek alatt találhatók maguk az értékelések, az alábbi adatokkal:

- A vásárló neve, amit az értékelés megírásakor megadott magának. A vélemény írója dönthet úgy, hogy valódi nevét, vagy valamilyen becenevet ad meg.
- A vásárló neve mellett láthatjuk, hogy az 1-5 skálán hány pontra értékelte a terméket, minél több a csillag, annál pozitívabb az értékelés.
- Közvetlenül a vásárló neve alatt látható az értékelés publikálásának dátuma.
- A dátum alatt található a vásárló szöveges értékelése, ahol saját szavaival nyilatkozhat, mit gondol a termékről, ameddig nem sérti a fent részletezett irányelveket.

Abban az esetben, ha a Shoprenter rendszere érzékeli, hogy az értékelés olyan vásárlói fiókból érkezett, ahol a rendelési előzményekben megtalálható az értékelt termék, magyarán teljesen biztos, hogy a véleményező korábban már vásárolt webáruházunkban a termékből, zöld alapon "Igazolt vásárlás" jelzést kap az értékelés:

Az "Igazolt vásárlás" jelzést nem mi, hanem a Shoprenter rendszere helyezi ki az értékelés mellé, erre semmilyen ráhatásunk nincs, manipulálni nem tudjuk.

Minden vásárlónknak automata levelet küldünk a megrendelés átvételétől számított 10. napon, melyben arra bátorítjuk, írja meg véleményét a termékről. Technikai okokból az így elküldött vélemények nem kapnak "Igazolt vásárlás" megjelölést, ám ezeket engedélyezés előtt szintén ellenőrizzük, és csak akkor jelenítjük meg a termékadatlapon, ha irányelveinket nem sértik, és kétséget kizáróan igazolható, hogy a vásárlás megtörtént a webáruházban.

A példában alkalmazott termékértékeléseket csak a modul működésének szemléltetésre használtuk, és már eltávolításra kerültek. 

Tippek, tanácsok
Ha nem szeretnél a saját neveddel értékelést írni, válassz valamilyen becenevet magadnak, de kérjük ügyelj rá, hogy a feljebb részletezett irányelveknek megfeleljen a választásod, ellenkező esetben a véleményed nem jelenhet meg az oldalon. Ha nagyon nincs ötleted, használd a "Vásárló", "Ügyfél" megnevezést, vagy add csak meg a keresztneved, az is tökéletesen megfelel.

A termék értékelésekor tartsd szem előtt, hogy véleményed főleg azok a látogatók fogják elolvasni, akik még bizonytalanok vele kapcsolatban. Elégedett vagy a termékkel? Írj róla pár mondatot, mi tetszik benne, milyen problémádat oldotta meg, kiknek ajánlanád a megvásárlását. Nem vált be a termék? Miért nem? Miért okozott csalódást, mi hiányzik belőle, miben lehetne jobb, kiknek nem javaslod, hogy megvegyék? Minél részletesebben térsz ki ezekre, mások annál többet profitálnak a tapasztalataidból. 

Azt is nagyon megköszönjük, ha szolgáltatásainkról is küldesz nekünk valamilyen visszajelzést, de lehetőség szerint ezt ne a termékvélemények közt tedd meg, vagy legalább ne kizárólag erről szóljon a termékról alkotott véleményed. Kérjük csak akkor adj rossz értékelést egy termékre, ha valóban a termékkel volt valamilyen problémád, ha késett a futár, hosszú volt a sor a Foxpost automatánál és hasonlók miatt ne pontozd azt le, mert ezekről nem a termék tehet.

Állásfoglalás
Cégünk nem használ automata termékértékelő algoritmusokat, nincs partneri kapcsolatban tömeges termékértékelések írására szakosodott ügynökségekkel, nem hirdetett nyereményjátékot vagy bármilyen igénybevehető kedvezményt, ami valótlan, pozitív termékértékelések írására buzdította volna vásárlóinkat.